سماكيــن الشــرق اون لايــن
عزيزى الزائر يرجى التكرم بالدخول اذا كنت عضو معنا او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى اسرة المنتدى ..

شيىء جميل جدا ان يكون لبلدك موقع على الانترنت والاجمل منه ان كل شباب البلد يشاركو فيه

نتشرف بانضمامك معنا

مع تحيات ادارة المنتدى
عزيزى الزائر يرجى التكرم بالدخول اذا كنت عضو معنا او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى اسرة المنتدى ..

شيىء جميل جدا ان يكون لبلدك موقع على الانترنت والاجمل منه ان كل شباب البلد يشاركو فيه

نتشرف بانضمامك معنا

مع تحيات ادارة المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بوابة سماكين الشرق الاولى على الانترنت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
THE DRAGON
رئيس مباحث امن الدولة
رئيس مباحث امن الدولة
THE DRAGON

ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع Empty
مُساهمةموضوع: ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع   ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع Emptyالأربعاء يوليو 22, 2009 5:55 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولا:مبررررررررررررروك للمشرفين الجدد على المنتديات

ثانيا:أحنا عارفين أن المنتدى أتجدد من تانى وفى أقسام جديدة كتيرررررررة أتعملت لذلك :أرجو من جميع المشرفين والمشرفات الأهتمام أكثر بالأقسام ومتابعتها كل يوم حتى لو مش حتخشوا كتير بس لازم تتابعوا الأقسام اللى أنتوا مشرفين عليها لأن المدير تعب كتيير وأنا نفسى أتعبت فى مواضيع بلاقيها مش متظبطة وبتأخد وقت كتيييييييييير منى طبعا ممكن ألاقى موضوع مش فى مكانه أو موضوع عايز يتعدل واللى مفروض يعمل كده المشرف على القسم بتاعه علشان كده ياجماعة أرجو من كل مشرف متابعة القسم بتاعه علشان المنتدى يرجع زى الأول وفى النهاية الأشراف تكليف وليس تشريف .

يارب مكون تقلت عليكم

تحياتى
القناص
عضـــو فعال
عضـــو فعال
القناص

مُساهمةموضوع: رد: ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع   ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع Emptyالأربعاء يوليو 22, 2009 7:28 pm

مشكور يا دراجن على الاداره الطيبه دى
https://samakinonline.alafdal.net/
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع   ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع Emptyالسبت يوليو 25, 2009 2:03 am

شكرا لك على هذا المجهود الجميل

ارجو دخول كل المشرفين حتي لو مش اديت رد خش اقرا الموضوع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-